طره

ساخت وبلاگ

چای به دلیل ترکیباتی که دارد اگر بر روی فرش بریزد باعث ایجاد لک بر روی فرش می شود. برای پاک کردن لکه چای روی فرش با توجه به جنس و نوع فرش می توان از مواد مختلفی استفاده کرد اما اگر سریع اقدام به پاک کردن لکه چای روی فرش کنید این لکه به راحتی پاک می شود ولی اگر این لک قدیمی شود ممکن است پاک کردن آن کمی دشوار باشد.
 

پاک کردن لکه چای روی فرش

 

چای و قهوه از نوشیدنی های پر طرفدار هستند که با توجه به رقیق و مایع بودنشان ممکن است با یک سهل انگاری کوچک بر روی زمین، فرش، لباس و … بریزند و چون رنگ تیره ای دارند باعث ایجاد لک بر روی شیء مذکور می شود و دیگر نمی توان آن لک را پاک کرد مگر اینکه راهکارهای پاک کردن لکه چای و قهوه را بلد باشید که ما در این مقاله قصد داریم راهکارهای پاک کردن لکه چای روی فرش را به شما آموزش دهیم، با توجه به اینکه چای و قهوه ترکیبات شبیه به هم دارند می توانید از این راهکارها برای پاک کردن لکه قهوه روی فرش نیز استفاده کنید.

فرش یکی از وسایل منزل مورد علاقه ایرانی ها می باشد به همین دلیل در تمام خانه های ایرانی چه سبک مدرن داشته باشند چه سبک سنتی از فرش استفاده می شود. گاهی بر اثر اتفاق یک ماده خوراکی یا هر ماده رنگی دیگری روی فرش میریزد و موجب کثیفی فرش می شود ، برخی از این ماده ها مانند چای زمانی که روی فرش میریزند حتی با شستشو نیز پاک نمی شوند و لکه زرد رنگ آنها بر روی فرش باقی می ماند که این برای یک خانم ایرانی بسیار آزار دهنده است.

اما نگران نباشید زیرا ما در این مقاله ترفندهایی را به شما آموزش خواهیم داد که به راحتی بتوانید لکه چای روی فرش خود را پاک کنید، حتی بدون نیاز به شستشو.

فرش ها به طور کلی به سه دسته فرش ماشینی، دستباف و ابریشم تقسیم می شوند که پاک کردن لکه چای از روی هر کدام از آنها متفاوت است پس راهکارهای مربوط به هر کدام از آنها را به صورت جداگانه بررسی می کنیم.

https://www.torrehrug.com/%d9%82%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%84%da%a9%d9%87-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%b4/

طره...
ما را در سایت طره دنبال می کنید

برچسب : چگونه لکه چای را از روی فرش پاک کنیم , انواع لکه فرش , انواع پاک کننده لکه فرش, نویسنده : zamani torrehrug بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت: 12:36